ASIL CİNSEL TACİZİ YETİŞKİN İNSAN DİŞİSİ YAPIYOR SAVIM

İnsanlar vardır; hem her türlü yanlışı, kötülüğü yapıp, sonra da 'Ben ne yaptımki(yaptım ki)?' diyen. Bazı kadınlar vardır, dırdırları ile kocalarının kafasını yiyen, ve kocaları patladığında da 'Ben sana ne yaptım?' diyen. Düşünün ki karısını öldüren ünlü felsefeci Althusser'in gerekçesi de 'Karısının dırdırı' idi, kış günü evini terk eden Dostoyevski'nin de gerekçesi 'Karısının dırdırı' idi. Peki, Atatürk'ü boşanmaya götüren neden ne idi sizce? Ve hem 'Melek' hem de 'Şeytan' kavramı hangi insan cinsini tanımlanmakta kullanılmakta?

Açık ki dişi olmak alime olmak demek değildir çünkü akıl cinsel organda ya da cinsiyette değil beyindedir ancak açık ki yetişkin insan dişisini sömürmek ve kullanmak isteyenler toplumlara ve insanlığa kadıncılığı yani insan dişisi olmayı sanki bir erdem, medenilik, gelişim, ilerleme gibi göstermekteler ve dayatmaktalar çünkü açık ki yetişkin insan dişisi hem daha düşük ücretlerle çalışmaya razı olmakta hem en çok para harcayan olmakta hem de sırf cinselliği ile en çok para kazandıran olmakta; açık ki dünya ekonomisinin en az yarısı yetişkin insan dişisini para ve cinsellik olarak sömürmek üzerine kurulu, örnek ki fuhuş sektörünü ve porno sektörünü düşünün yani savım ki yetişkin insan dişisi akılı ve ahlakı kendine önder edinse dünya ekonomisi batar.

İnsanlar vardır; her türlü kural çiğnemeyi, yasa çiğnemeyi, akıldışılığı, ahlakdışılığı yapmayı kendilerine hak, olağan gören.

Kuşkusuz ki zekanın, akılın, mantığın, beyinin, ruhun, insanlığın, medeniliğin en üst nitel ve soyut düzeyi olan ahlak ancak akılın(aklın) başladığı yerde başlar. Yani ahlakı anlamak için de, ahlaka aykırılığı ya da ahlakdışılığı anlamak için de önce akıl gerekir.

Akıl ise katmanlardan oluşur yani ne kadar çok katman, o kadar çok akıl yani akıl dünyaya bir gözle değil bin gözle bakmak gibidir; çıplaklık ise tek kattır ve dünyaya yalnızca deri tabakası ile bakar. Çıplaklığın gelenek ya da töre ya da kültür olması bile akıldışılığı önlemez çünkü sonuçta çıplaklık akılda yani düşünmede tek katlılıktır.

Cinsel taciz diye birşey var. Taciz sözcüğünün kökeni 'tac' imiş, ve 'Taci' diye de erkek adı var çünkü erkek adı imiş Yani sonuna bir 'z' eklemek konuyu değiştiriyor. Buradan da anlıyoruz ki taciz işi erkek işidir ancak bu durum eskiden idi yani örnek ki bundan 4 bin yıl önce yetişkin insan dişisinin yetişkin insan erkeklerini taciz etmesi düşünülemezdi yani tacizi eden hep yetişkin insan erkeği idi ancak o zamanlar yetişkin insan erkeği de, yetişkin insan dişisi de edebli giyinirdi yani ortalıkta hiçbir yetişkin insan dişisi kimse sütyen-külot dolaşmazdı ancak çağımızda artık durum değişti: Ortalık bikini, mayo diye sütyen-külot dolaşan yetişkin insan dişisi dolmakta. Yani artık durum bir taci olayı değil, taciye olayı da.

İnternete bakın; moda sitesi adı altında cinsel tahrikli, cinsel sunumlu yetişkin insan dişisi fotoğrafları dolu.

Düşünelim: Afrika'nın ortasındayız; insanlar aç, susuz, üç gündür birşey yemememişler, içmemişler; ve zengin bir yetişkin insan erkeği o aç, susuz insanların ortasında ya da içinde kendine şapır-şupur ziyafet çekmekte; ve o aç insanlar ona saldırıp yiyeceklerini, içeceklerini yağma ettiğinde o zengin yetişkin insan erkeğinin yaptığı bir taciz olayıdır.

Ve moda diye ortalıkta mini etekle, mini şortla, daracık pantolonla; bikini, mayo, turizım(turizm), tatil, deniz kıyısı diye sütyen-külot ortalığa yayılanlar var. Onlar diyecekler ki 'Biz ne yapıyoruz; biz yanlış, kötü birşey yapmıyoruz; yalnızca güneşleniyoruz, yüzüyoruz, sıpor/spor yapıyoruz, keyif yapıyoruz'; o aç, susuz insanların içinde kendine ziyafet çeken yetişkin insna erkeği de aynı şeyi söylüyor: 'Ben ne yaptım; ben yanlış, kötü birşey yapmadım, yalnızca karınımı(karnımı) doyuruyorum, keyif yapıyorum'.

Hiç açlık çekmemiş insanlara açlığı; hiç yokluk çekmemiş insanlara yokluğu anlatamazsınız; ahlaka aykırılığın olağanlaştığı toplumlarda da ahlaka aykırılığı anlatamazsınız; yani ortalıkta sütyen-külot gezmeye alışmış insanlar mini etek ya da mini şort giydiklerinde kendilerini giyinik, giyinmiş sayacaklardır.

Uyuşturucu, içki, sigara kullananlar da kimseye birşey yapmıyorlar ancak farkında değiller ki toplumlarına ve insanlığa kötülükleri ve zararları var.

Savım ki ahlaka aykırılığı heyecanlı, zevkli, hazlı, çekici yapan şey heyecandır; heyecanı güzel, çekici, haz yapan şey de heyecan anında salgılanan bir uyuşturucu olan hormondur; tehlike varsa akıl bu hormonu haz olarak algılatır, tehlike varsa acı olarak algılatır; ve beyinin sol yanı korteks ya da mantık, vicdan ve ahlak olarak zayıfsa beyin heyecanın egemenliği altına girer. Akıldışı-ahlakdışı modanın, akıldışı-ahlakdışı turizımın(turizmin), akıldışı-ahlakdışı sıporun(sporun) ve akıldışı-ahlakdışı ünlülerin yaptıkları şey de beyinin sol yanını zayıflatmak ve bunu heyecana dönüştürmektir. Düşünün ki mangalda et gören herkesin ağızı sulanmaz; mangalda et ile ağız sulanıyorsa sol beyin zayıf ya da eğitimsiz demektir; bunun gibi, deniz göre herkes de soyunmaz, denize girmeye kalkmaz; deniz var diye soyunmak, denize girmeye kalkmak sol beyinin zayıflığından ya da mantıksal eğitimsizliğindendir; onlar derler ki 'Ülkemizde deniz varsa niye girmeyelim?', onlara deyin ki 'İlinizde genelev var diye gidiyor musunuz?', Abd'ye gittiğinizde 'Domuz eti var diye yiyor musunuz?'; yani durum bir akıl, mantık eksikliğidir.

Cinsel taciz savım ki dört türlü olur: 1- Saldırı ile, 2- Sunum ile. Örnek ki açların lokantalara saldırması saldırı tacizdir; lokantaların yemekleri herkesin göreceği biçimde sergilemeleri de sunum tacizdir. Yani yetişkin insan dişisinin ortalığa cinselliğini sunan biçimde giyimi sunum biçimli cinsel tacizdir, onlara saldırı ise saldırı biçimli tacizdir yani her ikisi de tacizdir yani birini suçlayıp birini suçlamamak olmaz, 3- Özel taciz yani seçilmiş, belli bir kişiye ya da belli kişilere tacizdir, 4- Geneli taciz yani kamusal alanlarda, herkesin içinde cinsel sunumlu, cinsel tahrikli giyimdir tıpkı gürültü gibi. Bu açıdan bakıldığında asıl cinsel tacizi akıldışı-ahlakdışı modaya uymuş bayanların yaptıkları görülür çünkü saldırı biçimli cinsel taciz örnek ki Km2'ye bir tacizci olarak iken cinsel sunumlu taciz 1 Mt2'ye bir cinsel sunumlu bayan durumunda gibidir, örnek ki şu an sokağa çıkın, tek bir saldırı biçimli cinsel taciz göremezken daracık ya da açıksaçık giyimli yani cinsel sunumlu giyimli birçok yetişkin insan dişisi görebilirsiniz.

Pılaj(Plaj) denilen akıldışı-ahlakdışı-insanlıkdışı yerlere bakın; oralarda yetişkin insan erkeği bile uzun ve bol şortlarla iken yetişkin insan dişisi el kadar külot-sütyenle; bu açıdan bile kimin kimi taciz etmekte olduğu ölçülebilir. Ayrıca; pılaj denilen o yerlerde sütyen-külotlu yetişkin insan dişisileri yetişkin insan erkekleri ile birliktedir yani istemeseler oralara gitmezler yani yarıçıplak yetişkin insan erkekleri içinde sütyen-külot olmayı yetişkin insan dişisinin kendisi istemektedir; yani bu durumda, yetişkin insan dişisinin taciz etmediği ileri sürülemez çünkü pılaj denilen o yerlerde sütyen-külot bulunmakla cinsel tacizi kabullenmiştir.

Pılajları ve genelevleri düşünün; yetişkin insan dişisileri(dişileri) sütyen-külot ortalıktalar; bu cinsel taciz olmuyor da onlara laf söylemek bile cinsel taciz oluyor, ve bir de bu hukuk, yasa yapılıyor; bu doğru mantık ve doğru hukuk mu?

İnsanlık artık ezbere konuşmamak, ak ile karayı ayırmak zorunda ki bu da ancak felsefe, bilim, ve dini tanımlayan Din hadisileri ile olur yani insanlar hem felsefeye, bilime, Din hadisileri'ne aykırı davranıp hem de doğru insan olduklarını söyleyemezler.


Necdet Gürçiftçi
Bağımsız, özgür, bilimsel, tarafsız; hiçbir dini inançtan ve hiçkimseden yana olmayan dinli ve bilge
İnternette yayınlandığı zaman: 19.10.19/00.36


Başlık Kategori Yayın Tarihi
TÜRKİYE DEĞİL BU Şiir 14.12.2019
YERLİ VE MİLLİ İHANET Felsefe 13.12.2019
ŞIRINGA ÇİKOLATA AJANLIK SAVIM Felsefe 12.12.2019
AKP, MİLLİ EĞİTİM BAKANI DİYANET BAŞKANI SİZ NE ANLARSINIZ DİNDEN? Felsefe 11.12.2019
MÜSLÜMANLARI HADİSLERLE YANILTMAK SAVIM Felsefe 10.12.2019
Başlık Kategori Yayın Tarihi
Karma yasası Felsefe 09.12.2019
GERÇEĞİN TEŞHİSİ (5) Felsefe 04.12.2019
İşin aslı öyle değil- Defol ALEXİ !  Felsefe 30.11.2019
GERÇEĞİN TEŞHİSİ (3) (4) Felsefe 04.10.2019
GERÇEĞİN TEŞHİSİ (1) (2) Felsefe 24.09.2019