KORUMA KANUNU VAR AMA HÜKMÜ YOK !

         Değerli okurlarım,bugün ki yazımı kısa tutmak istiyorum.Çünkü uzatırsam,istemediğim sözcükler dökülebilir ağzımdan.Türkiye de bu aralar,bu aralar da değil gerçi 15 yıldır demek lazım.Atatürke küfür moda hale gelmiş oldu ülkede.Hani bir kurtuluş filmi vardı,TRT o filmi her 30 Ağustos ta verirdi.Ve onlarca film ve belgesel.Bunların tv lerde yer bulduğunu  düşünüyormusunuz? Tabiki Hayır.Son 15 yılda,Atatürk e hakaretler,Atatürke küfürler okadar arttıki,Atatürk ile ilgili ne kadar belgesel ve film varsa hiç biri ekranda gösterilmiyor.Yani amacın  ''MUSTAFA KEMAL'İ UNUTTURMAK'' olduğu çok net ortada.Bir çok olaydan bahsedebiliriz,Atatürke hakaret manasında.Ancak ben sadece en son olayı konuşacam.Tv net diye bir kanal varmış,o kanalda ismini anmak istemediğim üç tane tarihçi müsvettesi...Söyedikleri şey şu;Afet İnan'ın babası m.vekiliymiş,ziraat mühendisiymiş yani güçlü kudretli  bir adammış niçin kızını evlatlık versin diyor.İşte beyin fukaralığı bu kadar bu insanların.Ulan,Afet İnan babasız olduğu içinmi veya ailesinin maddi durumu bozuk diye mi Atatürk tarafından evlatlık alındı.Türkiyenin ilk büyük tarihçisi olsun diye evlatlık alınmıştır.Ayrıca babasının özel ricası ile,Atatürk Afet İnan'ın her türlü eğitimini ve tahsilini üstlenmiştir.Böyle bir tarihi hakikat varken,sen bunu kendi ideolojik zihniyetin ile yorumla ve ben tarihçiyim de.Afet İnan ı hayat kadını yaptı,Gazi Mustafa Kemal ide evlatlığı ile  zina yapan adam.Diyorum ya amaç artık 2023,amaç artık Atatürk sevgisini toplumda bitirmek.Peki bu müptezelleri anlıyorum ben.Belli ki Atatürk düşmanı kadir kıymet bilmeyen adamlar.Yahu hükümete ne oluyor! Hiç mi tepki gösterilmez.Tek tepki Chp'den geldi.Ondan sonra Akpliler çıkıp diyorki,Chp Atatürk istismarı yapıyor.Hayır işte tam tersi,Chp Atatürk'ü koruyor,Akp istismar edip,Atatürk'ün kötülenmesine ses çıkartmıyor.Kapalı kapılar arkasında,güldüğünü bile düşünüyorum.

 

Gelelim şu meşhur,5816 sayılı kanuna.Yani meşhur Atatürk'ü koruma kanunu ; Atatürk'ün hatırasına alenen hakaret eden veya söven kimse bir yıldan üç yıla kadar hapis cezasıyla cezalandırılır diyor kanun.Diyor da uygulanıyormu acaba. Sayın Erdoğan a hakaretten 4 yıl hapis cezası verenler,Mustafa Kemale hakaret edildiğinde susuyorlar. O zaman bu ülkede Mustafa Kemal'i değil,Osmanlıyı,padişahları ve Sayın Erdoğanı koruma kanunu var.Uygulanmayan bir maddenin,Anayasada kalmasının ne anlamı var!!.Zaten uygulanmıyor. Gelen geçen tarihçiyim,siyasetçiyim,eleştirmenim,yorumcuyum adı altında,sırf kendilerini tatmin etmek,hükümete yalakalık yapmak adına,Paşaya olmadık hakaretlerde bulunuyor müptezel köpekler! Yani Hükümet,görevini yap ve Atatürk' e ihanet edenleri,hukukla terbiye et.Atatürk'ü koruma kanununu tatbik etmiyorsan,kaldır kardeşim.O kanunu süs diyemi tutuyorsun orada.Böyle insanların,böyle tv programlarının,gazetelerin vs vs.Yani Mustafa Kemal'e hakaret edenlerin,belgesiz iftira atanların bu ülkede işi yok.

Ayrıca şunu da söylemek lazım,Atatürkün koruma kanuna ihtiyacı da yok.O gönüllerimizde koruduğumuz ve ilelebet koruyup,kollayacağımız bir liderdir.Hükümetin sorumsuzlukları,olayları bu noktaya getirmiştir.

 

                      Kıssadan Hisse ; Atatürkü koruma kanunu kalksın,çünkü hiç bir hükmü yok.


Başlık Kategori Yayın Tarihi
BARIŞ PINARI HAREKATI Politika 12.10.2019
SİYASETİN YÜKSELEN DEĞERİ '' EKREM İMAMOĞLU '' Politika 26.06.2019
TARİHİ BULUŞMA VE YANKILARI Politika 17.06.2019
NEREDEN ÇIKTI BU PROVOKATÖRLER ? Politika 05.06.2019
EZİK SİYASET Politika 25.05.2019
Başlık Kategori Yayın Tarihi
Halk Üzerinde Oynanan Oyunlar Politika 18.11.2019
En Önemli En Sinsi Oyun -2 Politika 16.11.2019
İKİ ANKARA İKİ PLANLAMA İKİ ODTÜ !! Politika 13.11.2019
En Önemli En Sinsi Oyun Politika 11.11.2019
DR. CEVİZOĞLU'NUN KAFASINA "CEVİZ" Mİ DÜŞTÜ ? Politika 10.11.2019

Bu yazıya ilk yorumu siz yazın.