E-POSTA :
ŞİFRE :
Şifremi Unuttum
Tsmonur
Yeniler Yeniler.Nerede O Eskiler
8/29/2014 | Kültür-Sanat
HAYAL
HAYALLERİMİZİN KÖLESİ OLMAK
8/29/2014 | Genel
RECEP YILDIRIM
AKP YENİ DÖNEM NE GETİRİR
8/29/2014 | Siyaset
DİDEM AYHAN
DOĞUM GÜNÜ HİKAYESİ
8/29/2014 | Yaşam
Hüseyin Çakır
Parti devleti- Devlet Partisi rejimine doğru mu?
8/29/2014 | Siyaset
Gülüm Çamlısoy
HİÇ Mİ ÜMİT YOK?
8/29/2014 | Yaşam
RECEP YILDIRIM
IŞID TEHLİKESİ
8/28/2014 | Siyaset
Merve ERSOY
NE KADAR KALABALIK BİR YALNIZLIK
8/28/2014 | Yaşam
Hilmi Öztürk
Mecburiyetler
8/28/2014 | Genel
Deniz Ada
Kurulu Düzen
8/28/2014 | Yaşam
Muhammed Ali Yılmaz
Şimdi Siz
8/27/2014 | Şiir
RECEP YILDIRIM
ERDOĞAN VE DAVUTOĞLU
8/27/2014 | Siyaset
Tarih : 4/1/2011
Kategori : Yaşam
Yazarı şikayet et
KAPANMA DÖNEMİ...
Şu sıralar eve kapanmalı dış dünyayla iletişimi kesmeli bence.
Gerçekten de her seçim döneminde gına geliyor artık.
Bütün sene yapılan saçmalıkları çekiyoruz zaten bide gel iki üç ay birbirlerini taşlamalarını izle.
Gerçekten de çok ama çok bunaltıcı sinir edici bir durum bu..
Biz mecbur değiliz birbirlerineolan sinirlerinin yansımasını çekmeye.
Siyasete hiç bir zaman ilgim olmadı olamaz da.
Tek isteğim sadece şuan ki devletimizin başında olan bizi bu durumlara sürükleyen şahısın artık o durumdan çıkartılması.
Yeterli zapt etti diye düşünüyorum.
Akıl sır erdiremediğim durumlar bunlar tamam devletimizin yönetimi için çok öenmli fakat birbirimizi bölerek yapmasak şu işi çok daha güzel olucak.
Çeşitli partiler ve onlara kendini adamış insanlar.
Tabiki benimde desteklediğim bir parti var ama yalakası değilim olmadım ve olmuyacağım.
Bu durumlara düşen insanlara ise diycek kelime bulamıyorum.
Nedir ki yani bu o kadar abarttığınız kişi aslında kimdir ki.
Kendimizi ne zaman anlayabildik ki kendi kendime sorar dururum bu durumu ben sürekli neden neden neden bu durumlar böyler ilerlemek zorunda.
Siyasetin bu kadar gündemde olması beni mutlu eden bir durum değil o kadar önemli sorunlarımız varken birbirleriyle atışmalarını izlemek mantığada sığmıyo.
Önceden onu yapıcam bunu yapıcam senfonisi vardı.
Artık oda yok birbirlerini taşlamaktan başka hiç bir işe yaramıyorlar kesinlikle.
En azından eskisi gibi olsa güler eğlenirdik bari.
Şimdi zap yapmaktan parmaklarım uyuşuyo....
Benden siyaset hakkında duyup duyabilceğiniz bu kadar.
Zaten ilgimde bu kadar siyasete bakalım daha nerelere kadar tırmanıcak ...
Hey allahım ya valla gülüp geç durumu..
Biraz da olsa kendiniz için yaşamasını bilseniz bu durumlarda olmazdık...
Kurunun yanında yaşta yanıyo yani...


Bu yazı 542 kere okundu.
Yazıya yapılan yorum bulunmamaktadır.
* Ad/Soyad Yazınız:
* E-mail Adresinizi Yazınız:
* Yorumunuzu Giriniz:
2000 karakter yazabilirsiniz.
Numarayı Giriniz
Not: Yorumunuz, yazar tarafından onaylandıktan sonra yayınlanır.
Yazarlarımızın hergün sadece bir yazısı yayımlanır. 23:59'a kadar kaydedilen yazılar ertesi gün 00:01'de yayına girer.
© Copyright 2012 Yazarport